Altres activitats

Concurs Internacional de Perfumeria Mouilliette d'Argent

Del 4 al 16 de juny — 16 h a 19 h

Punt de votació participatiu

Mouillette d’Argent és el Concurs Internacional de Perfumeria que té com a finalitat donar a conèixer l’ofici de perfumista i promocionar-ne les joves promeses. Per primera vegada, la VII edició del concurs es celebrarà, enguany, a la ciutat de Barcelona. Més de 100 perfumistes d’arreu del món han presentat les seves creacions, de les quals 14 han quedat finalistes. Entre els dies 4 i 14 de juny el vestíbul de la casa principal de la Fundació Julio Muñoz Ramonet esdevindrà un punt de votació on el públic podrà valorar quin és el millor perfum del concurs. L’acte de lliurament dels premis es celebrarà el divendres 14 de juny al jardí de la fundació, on es reunirà el sector de la perfumeria i la ciutat esdevindrà per un dia la capital mundial del perfum.

Don Julio Muñoz Ramonet surt de festa - Espais d’oci a la Barcelona de postguerra

Dimarts 4 de juny — 20 h

Rafa Burgos

Conferència

La biografia del polèmic empresari Julio Muñoz Ramonet és d’allò més sucosa. En paral·lel a la creació del seu imperi industrial, les festes al palau del carrer Muntaner se succeïen amb escollides sortides a locals mítics de l’època de postguerra com ara la Casa Llibre (on va conèixer la malaguanyada prostituta Carmen Broto), el Monterrey, el Cortijo o la Parrilla del Ritz. A banda de les privades que, en companyia del seu germà, organitzava a l’edifici del passeig de Gràcia. Una excusa que ens ajudarà a recordar com i on es divertia l’elit econòmica i política de la Barcelona de postguerra. Uns espais d’oci i diversió que han esdevingut part de la història sentimental de la ciutat de Barcelona.

Galeria d’imatges

Concert de l'Acadèmia Marshall

Dissabte 8 de juny — 19 h

Festival SIMFÒNIC

Concert

El dissabte 8 de juny a partir de les 18h, 1.950 alumnes d’escoles de música i entitats musicals de Barcelona realitzaran 39 concerts simultanis a la catorzena edició del Festival SIMFÒNIC. Tots els concerts del Festival SIMFÒNIC es celebren de manera gratuïta i amb accés lliure, sense reserva prèvia, a tots els districtes de la ciutat. El jardí de la fundació acollirà enguany el concert de l’Acadèmia Marshall, creada l’any 1901 per Enrique Granados i que ha format tota una generació de grans músics que han destacat tant a nivell nacional com internacional.

Galeria d’imatges

Ioga al jardí

Dimarts 2 de juliol — 19 h

Classe oberta

Fem ioga per sentir-nos millor, per alleugerir el pes de les responsabilitats, per amortir els efectes indesitjables d’un treball rutinari o una vida sedentària. Amb la pràctica del ioga aconseguim una gestió més responsable de la pròpia salut, gestem una dinàmica que es torna autònoma i s’aplica a la vida quotidiana.

Les classes de ioga, amb les seves postures i els seus silencis, ens parlen de nosaltres mateixos, del nostre mapa de tensió corporal, de la nostra emocionalitat descompensada o de la nostra agitació mental. Són un mirall on reconèixer-nos per iniciar la recomposició interior.

Vine amb la teva màrfega a gaudir d’una classe de ioga al jardí, a càrrec dels professionals del centre de fisioteràpia i osteopatia multidisciplinàries d’alta especialització hOlistk.

Entrada lliure sense reserva prèvia fins a completar l’aforament.