Visites guiades

Descobreix un exemple de residència de l’alta burgesia catalana del segle XX

L’Institut Municipal del Paisatge Urbà i la Qualitat de Vida (IMPUQV) t’ofereix l’oportunitat de descobrir els espais de la Fundació Julio Muñoz Ramonet un cap de setmana al mes a partir del 17 i 18 de juny. Es realitzaran dues visites el dissabte i dues el diumenge en grups reduïts de fins a 15 persones acompanyats d’un guia expert.

La durada de les visites serà aproximadament de 45 a 60 minuts i transcorreran pel jardí i els interiors de la planta baixa de la casa principal.

Assegura’t de reservar la teva plaça amb antelació!

El dijous 18 d’abril a les 12:00 hores obrim la reserva de places per les visites del mes de maig.

Visita amb accessibilitat no adaptada en tractar-se d’un edifici pendent de rehabilitació.

Es concerten visites per a grups organitzats (no particulars). Més informació a través del correu electrònic fundaciojmr@bcn.cat